Bli medlem

Du melder deg enkelt inn i klubben, ved å klikke på knappen “Velg type medlemskap” under det medlemskapet du ønsker.

På neste side, må du fylle ut din størrelse på t-skjorte (om du har valgt å motta vår gratis medlemspakke *) og du må fylle inn din fødselsdato, før du klikker på knappen “Legg til i handlekurv”.

På siden etter dette, kontrollerer du om din bestilling er korrekt. Er den ikke det, kan du gå tilbake å endre ved å klikke på lenken “Fjern element” for å starte forfra.

Er den korrekt, klikker du på lenken på høyre side, “Fortsett til kassen”.

I kassen MÅ du fylle ut alle feltene i del “1 – Kontaktinformasjon” og del “2 – Fakturaadresse”. I del “3 – Betalingsmåter” kan du velge mellom Vipps, PayPal og bankoverføring som betalingsmåter.

Velger du Vipps, blir du automatisk videreført til dere sider for umiddelbar betaling, i det du klikker på knappen “Fortsett med Vipps”.

Velger du PayPal, vil du motta en e-post fra oss en stund etter at du har klikket på knappen “Send inn ordre”.

Velger du og betal direkte til vår bankkonto, vil du motta en e-post med vår bankinformasjon i det du klikker på knappen “Send inn ordre”.

Uansett betalingsmåte, vil du motta bekreftelse på din innmelding via e-post. Men husk å gjennomføre betalingen av kontingenten. Blir dette utelatt, vil ikke ditt medlemskap bli iverksatt.

Når vi mottar kontingenten, vil du få en ny bekreftelse fra oss på e-post med informasjon om utsendelse av medlemskort med mer.

Vi ber deg også lese våre Kjøps-/medlemsbetingelser.

(* – medlemspakken er gratis, men du må betale porto for å få den tilsendt. NOK 70,- innad i Norge og NOK 180 til Sverige, Danmark, Finland og Island.)

Viser alle 4 resultater